Vi använder cookies för att ge dig bästa möjliga kundupplevelse. Om du fortsätter innebär det att du accepterar att cookies används. Läs mer om hur cookies används på denna sida.
Kontaktinformation
Fakturafrågor

Om du har frågor om din faktura eller har angett fel e-post vid köptillfället kan du kontakta fakturakundtjänst så hjälper vi dig.


Öppettider
Måndag-Fredag
09:00-17:00


E-postadress: faktura@rendr.se
Telefon: 08 - 45 55 900
Vanliga frågor och svar

Varför ser jag inte min faktura/påminnelse på Mina Fakturor? Oftast beror det på att du vid köptillfället angav en annan e-postadress än den du nu loggat in med. Kontrollera vilken e-postadress du angav vid köpet och använd den för inloggning. Behöver du hjälp kontakta vår fakturakundtjänst.

Hur betalar jag min faktura? Din faktura betalar du via din internetbank/bank app genom att registrera en ny bankgiro-betalning. Du kan inte betala din faktura här på Mina Fakturor.